"Rasulullah senantiasa berwajah ceria, beliau pernah bersabda, "Janganlah terlalu membebani jiwamu dengan segala kesungguhan hati. Hiburlah dirimu dengan hal-hal yang ringan dan lucu, sebab bila hati terus dipaksakan memikul beban-beban yang berat, ia akan menjadi buta"

b@L@ tEntEr@~

25 September 2012

best friends 4 eva ;)

aku tunaikan janji aku !
kite dh jnji nk jumpe an kwn2..huhu

nadiah ab majit : thnx yunk..tunpangkan aku kt umah ko ntok 1 malam ;)
hasliana haris    : thnx hug aku ;) rindu sgt kt chubby aku nih ;) keje baik2 ea..kalo si dia wt pape xbaik,gtaw aku..bia aku blasah dy taw ;) hehe


rindu nk blaja balik...dok umah 7 ;)
mkn same2..masak same2..tido same2..study same2..mnangis same2..hang out same2..
sume kite wt same2 an kwn2...cdey plak bile egt balik..
3 tahun kot..lame tu..mcm2 kite wt..huhu

aku syg sgt2 kt korang ;)

wif my chubby YANA ;)

wif my keding DIDI ;)

'kawan sampai mati'..egt x ayat sape ni ? huhu

syg chubby sy ;)

*kpd norain sobirin, adibah n ily ...sory xsmpat nk jumpe korang..t korg balik cuti,kite jumpe ye ;)

No comments:

Post a Comment