"Rasulullah senantiasa berwajah ceria, beliau pernah bersabda, "Janganlah terlalu membebani jiwamu dengan segala kesungguhan hati. Hiburlah dirimu dengan hal-hal yang ringan dan lucu, sebab bila hati terus dipaksakan memikul beban-beban yang berat, ia akan menjadi buta"

b@L@ tEntEr@~

07 September 2011

capital H.I.M ~

nothing to share..
but i juz wanna him noe that i really2 love him..
aku perlukan ~
seseorg yg btol2 phm aku..
seseorg yg bley jge aku..
seseorg yg bley protect aku...
seseorg yg bley support aku..
seseorg yg bley percayakan aku...
seseorg yg bley yakin ngn aku...
seseorg yg bley syg aku smpy bbile..
i need HIM !
but..
emmmm...aku nk dy pgg 1 je..
AKU SAYANG DIA !
if ak ckp ak xwt mnde tu,mmg ak xwt...
mmg btol kate besfren ak...
"pndangan lelaki ngn pmpn ni berbeza sgt"
but...nape Allah ciptakan lelaki ngn pmpn???
lelaki dan pmpn tu saling memerlukan dan saling melengkapi...
i juz wanna u to understand me je syg..
i x mnx yg len...
ckop la skadar memahami...
LUV U ~ always be my baby dear !

1 comment:

  1. ecah..emy rase kamu nih dah gile meroyan..hmm..
    xpe2..emy paham..

    ReplyDelete