"Rasulullah senantiasa berwajah ceria, beliau pernah bersabda, "Janganlah terlalu membebani jiwamu dengan segala kesungguhan hati. Hiburlah dirimu dengan hal-hal yang ringan dan lucu, sebab bila hati terus dipaksakan memikul beban-beban yang berat, ia akan menjadi buta"

b@L@ tEntEr@~

10 September 2011

salah aku ke?

abg ckp " berfikir sebagai orang dewasa "...
pe yg perlu ak decide???
dyorg soh ak bg pluang kt yg lame...
bg pluang dy memahami ak...
but...ak ase ak xley...
skali owg tu dh buang ak dr idop dy,ak mmg xley nk go on dh ngn owg tu...
wtpe ak nk terhegeh2 kt owg yg dh buang ak..
dy sndri kate dy benci ak...
aty ak sakit..tym dy lafazkan pkataan BENCI kt ak..
ak taw slh ak..but dy still xdpt nk memahami ak...
emmm...ntah laa...
bile ade owg mmpersoalkan ak ngn dy, sti ak serabot..
ak ase nk g jao !
cmpy kan kletihan ak wt kn ak ase dh xlarat nk idop...
(kuatkan iman aishah ! )
ak perlu hdapi sume ni..
ak kne kuat..

Ya Allah..kuatkanlah iman aku !

syg ~
i need u syg ~
i need ur support ~
i need strength ~

4 comments:

  1. emy sokong abg awk !! heee, suke nye...
    penyamun nih, emy samun kamu kang bwk g thailand..tau le...saje je penin2 kn kpale kwn sy..lalalala

    ReplyDelete
  2. sbb penyamun le, ecah dah x syg sy...huhuhu....sedih betoll.

    ReplyDelete
  3. aku pinjam akaun cebo jp..

    emy...
    aku ader masalah ngan ko ker??
    sori r ea law aku ader wt salah ngan ko...
    but plizz..jgn hentam dy smpai cmtu..
    law ko xske kt aku ckp jew la...
    kol aku...citer kt aku sume ok??
    xske la...dy mbe ko..ko plak nk hentam dy smapai cmtu...xsian kt die ke??
    law nk sound, sound aku k? mintak num aku kt cebo.. ok??
    sori..

    ReplyDelete