"Rasulullah senantiasa berwajah ceria, beliau pernah bersabda, "Janganlah terlalu membebani jiwamu dengan segala kesungguhan hati. Hiburlah dirimu dengan hal-hal yang ringan dan lucu, sebab bila hati terus dipaksakan memikul beban-beban yang berat, ia akan menjadi buta"

b@L@ tEntEr@~

13 December 2013

need more strength :( #FLU :(

Ya Allah...
terima kasih...
Kau kurniakan penyakit kpdku ntok menghapuskan dosa-dosa aku..
aku bermohon kpdMu ya Allah...
aku harap aku dpt lupakan dy sekejap...
aku nk focus study aku ya Allah...
Bantulah aku ya Allah...
Kau kuatkanlah aku menghadapi ujianMu ini ya Allah...
aku xpernah berhenti mencintainya Ya Allah...
aku mencintainya keranaMu Ya Allah..
aku bermohon ya Allah...
Kau pulangkanlah semula dy kpdku..
amin ya rabbal a'lamin ~

No comments:

Post a Comment