"Rasulullah senantiasa berwajah ceria, beliau pernah bersabda, "Janganlah terlalu membebani jiwamu dengan segala kesungguhan hati. Hiburlah dirimu dengan hal-hal yang ringan dan lucu, sebab bila hati terus dipaksakan memikul beban-beban yang berat, ia akan menjadi buta"

b@L@ tEntEr@~

14 December 2013

TRUE LOVE

Cinta yg Allah anugerahkan di dalam hati ini xkan pernah mati...
Cinta ini hanya untukNya..
Cinta ini tulus dan ikhlas..
Aku seorang yang setia pd yg SATU..
Aku bermohon kepadaMU..
Kurniakanlah seorang insan yang setia untukku..
Kurniakanlah seorang  insan yang boleh menerima kekurangan aku...
Kurniakanlah seorang insan yang ikhlas menyayangi dan menjaga diriku...
Aku memerlukan seorang insan di sisi ku...
Menjadi semangat untuk aku capai cita-cita aku...
Aku berserah kepadaMu Ya Allah...
Kuatkanlah diri ini Ya Allah..
Aku merayu kepadaMu...
Amin ~

No comments:

Post a Comment